بسیاری از شرکت ها با امتناع از همکاری در این دو استراتژی مهم کسب ترافیک ، فرصت های خوبی را از دست داده و فکر می کنند که به آن احتیاج ندارند ، یا اینکه مقابله با هر دو استراتژی بسیار پر هزینه خواهد بود. هنوز هم به عنوان یک تبلیغ کننده در گوگل ، شما علاقه دارید که از سئو و تبلیغات کلیکی گوگل بهره وری بیشتر آشتی دهید!

ترافیک ارگانیک یا تبلیغات گوگل: از کجا شروع کنیم؟

این که آیا شما انتخاب کرده اید یا قبلاً SEO یا نوع تبلیغات آنلاین Google ، Facebook را انتخاب کرده اید یا از قبل تمرین کرده اید ، تصمیم گرفته اید که از طریق وب سایت خود با مشتریان بالقوه خود در تماس باشید.

من مطمئن هستم که ، مانند بسیاری از کارآفرینان ، خود را با انتخاب سخت زیر روبرو کرده اید: در درجه اول روی سئو خود کار کنید یا روی تبلیغات در گوگل شرط بندی کنید.

البته هر شرکت برای شروع این یا آن راه حل دلایل خاص خود را ایجاد می کند. از نظر برخی ، ارجاع طبیعی منطقی است ، شاید به این دلیل که فعالیت آنها در درجه اول محلی است ، عجله ای ندارند و ساخت یک استراتژی بلند مدت SEO برای آنها مهم تر است یا به نظر می رسد بودجه تبلیغاتی بالایی ندارند.

برای سایرین ، که با رقابت شدید روبرو هستند و به نتایج سریع نیاز دارند ، تبلیغات آنلاین کاربردی تر به نظر می رسد.

با این وجود ، انتخاب کردن کاملاً بی فایده است! در واقع ، این دو روش به یکسان کاربران اختصاص نمی یابد و با انتخاب یکی از روش های دیگر ، نزدیک شما به یک بازار نزدیکتر از آنچه فکر می کنید مهم است. به همین دلیل نباید از کار همزمان دریغ کرد.

بنابراین به این سؤال "چگونه شروع کنیم" ، من شما را ناامید خواهم کرد ، اما پاسخی وجود ندارد. مهم نیست اندازه شغل شما ، مهم نیست که چند ساله باشد. آنچه مهم است تجزیه و تحلیل اهداف خود ، تعریف مخاطبی است که می خواهید هدفگذاری کنید ، چگونگی دستیابی به آنها و چگونگی اجرای استراتژی بازاریابی خود ، زیرا حتی اگر ایده آل ترکیب این دو باشد (م کنید مقاله ما در مورد تأثیر سئو بر SEA و برعکس) ، واقعیت این است که بیشتر شرکت ها نمی توانند به یکباره چنین سرمایه گذاری را تحمل کنند.

بنابراین بیایید جوانب مثبت و منفی هر دو ، تبلیغات گوگل ادوردز و سئو سایت را بررسی کنیم. این به شما ایده بهتر می دهد که چه چیزی را باید انتظار داشته باشید و در ابتدا برای کدام شغل باید کانال خود را کشف کنید.

مزایای تبلیغات کلیکی گوگل

ما اغلب می شنویم که "هیچ کس روی تبلیغات کلیک نمی کند ، سرمایه گذاری در تبلیغات خوب نیست." حق با توست به همین دلیل است که در سال 2018 ، بیش از 70٪ از درآمد گوگل از Adwords با 21 998 میلیارد دلار درآمد حاصل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26.4٪ افزایش داشته است.

بنابراین باید 2-3 کلیک وجود داشته باشد که هنوز به دور آن آویزان هستند.

دید و ترافیک سریع در سایت با تبلیغات گوگل

برای اینکه تا حد امکان قابل مشاهده باشد ، منطقه بالاتر از نتایج طبیعی ، هدف کلیه توجه تبلیغ کنندگان است.

اگر به ترافیک سریع نیاز دارید ، یک پیشنهاد تبلیغاتی موقت یا یک رویداد تبلیغاتی دارید ، تبلیغات کلیکی گوگل جایگزینی برای اجرای است. یکی از اصلی ترین مزایای تبلیغات پولی این است که می توانید با قرار دادن خود در بالای صفحه ضمن کنترل بودجه اختصاص یافته به این کمپین بازاریابی ، توجه عمومی را به خرید عمومی جلب کنید.

بنابراین بله ، من به شما اعطا می کنم. SEA گران است. اما در عوض ، شما اطمینان می گیرید که بهترین دید را در طول مبارزات انتخاباتی خود بدست آورید.

کنترل کامل کمپین تبلیغات در گوگل

با انتخاب یک لینک حمایت شده ، یک کنترل کامل نیز انتخاب می کنید:

  • کنترل بودجه خود را کنترل کنید
  • کنترل پیامهایی که می خواهید پخش کنید
  • کنترل پرس و جوهایی که می خواهید در آنها قرار دهید
  • کنترل از کجا برای پیدا کردن شما
  • کنترل بازدید کننده هایی که از سایت شما بازدید می کنند
  • نتایج خود را بررسی کنید
  • کنترل مدت زمان نمایش

هیچ استراتژی دیگری برای ایجاد نشانگر وب چنین انعطاف پذیری را ارائه نمی دهد.

بازدید کنندگان با کیفیت تر از طریق ادوردز گوگل

هنگام تلاش برای جذب ترافیک به وب سایت خود ، هیچ مقصدی برای استفاده کاربرانی که علاقه ای به خدمات یا محصولات ما ندارند وجود ندارد. یکی از مزایای بزرگ تبلیغات آنلاین برخلاف سئو ، هدف گیری بسیار دقیق آن است که بازدید کنندگان بسیار ماهر را به خود جلب می کند و به طور فعال به دنبال سرویس یا محصول می باشد.

اما دقیقاً چه چیزی را می توانید هدف بگیرید؟

  • کلمات کلیدی
  • زمان و / یا روز انتشار
  • موقعیت جغرافیایی
  • زبان مورد استفاده
  • لوازم مورد استفاده

چه تکنیک دیگری چنین امکانی را به شما ارائه می دهد؟

تست های زمان واقعی در گوگل ادز

آیا تاکنون سعی کرده اید به اصطلاح تبلیغات سنتی (نقطه رادیو ، پرواز ، پوشش وسیله نقلیه و .) را انجام دهید؟ نظر شما در مورد بازده ها چیست؟ آیا شما موفق به گرفتن آمار دقیق شدید؟ در واقع ، اینطور نیست؟

و بله ، یکی از مهمترین معایب تبلیغات سنتی این عدم دقت است. ما نمی توانیم دقیقاً بدانیم که چند نفر به تبلیغ شما گوش می دهند ، تبلیغ ماشین شما را می بینند یا در مقاله خود در یک مجله خاص م می کنند. خیلی سخت است که بدانید برای بهبود نتایج باید چه کاری را سازگار کنید. و همانطور که می گوییم ، فقط می توانیم آنچه را که می توان اندازه گیری کرد ، بهبود بخشیم

خوب ، با آگهی PPC ، ابهامات را پایان داد. شما می توانید در هر زمان واقعی هر عنصر تبلیغات خود (عنوان ، پیام ، دکمه ، صفحه فرود .) را امتحان کنید و فقط بهترین مجری ها را نگه دارید.

به دست آوردن چنین داده هایی برای به دست آوردن بهترین ROI و به شما اطلاعات ارزشمند برای بهبود سایر فعالیت های خود مانند SEO ضروری است.

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها